
Сізге сайт не үшін керек?
- +7 775 254 5229
- banu@alteman.kz
- Бс - Жм: 9:00 - 19:00

Сізге сайт не үшін керек?
Шымкентте пайда әкелетін сайт
Қазақстан сайттар, порталдардағы беттер және т.б. құру бойынша ұсыныстармен толықты. Мұның бәрін ұсынатын компаниялардың өкілдері ақпарат ағындарына батып кетеді, барлығы өздерін ең жақсы деп санайды, ал басқа бәсекелестер жай ақша табады. Бұл сандарды, статистиканы, сенімді дәлелдерді және, әрине, менеджердің күлкісін соңғы дәлел ретінде береді.
Және қалай көрінеді, мезгіл қоюға кейбір точки над i, тастаңыз қалай тәртіпке басына у кәдімгі пайдаланушы интернет. Сонымен, бастайық.
Алдымен компаниялардың Сайтқа не қажет екенін анықтауға тырысайық, егер компания миллиондаған айналымдарға ие болса және оның өнімдерін Интернетте жарнамалауға және ұсынуға болатын болса, онда сіз сайттың кескін компоненттеріне, оның ыңғайлылығына және басқаларға назар аударуыңыз керек. Алайда, ерекше жағдайлар болуы мүмкін. Мысалы, компания қызметкерлерді жалдаумен айналысады. Айтыңызшы, егер бұл компаниядан талап етілетін барлық нәрсе белгілі бір шарттармен нақты жұмыс орындарының тізімін ұсыну болса, онда бұл ақпарат кез-келген жағдайда ең қарапайым шаблон түрінде беріледі? Немесе, мысалы, бетонды өзі сататын сайтта (яғни инвестор үшін сайтта) бетон өндірушісі (тіпті ірі зауыт) «тұздалған» бетон араластырғышты және «бетон»деп аталатын көбік сұр шламын алып тастау үшін кәсіби фотографты неге жалдайды? Өйткені, барлық қажет заядлому ПТО-шнику, бұл промониторить бағасы мен сапасы, және Тапсырыс белгілі бір саны бетон.
Әрине, сайттың функционалдығы, тіпті таза ақпарат та минималды болуы керек. Егер сайттағы барлық түймелер кем дегенде жұмыс істесе жақсы. Тіпті жақсы, егер бұл түймелер сайтта болса және осы батырмаларды басқанда, пайдаланушы дәл күтеді. мысалы, барлық жерде «отырғызылған» қоңырау шалу түймесі бар немесе кейбір жағдайларда Чат бұл сайтты пайдалануға деген кез-келген тілекті жояды, өйткені олар жай жұмыс істемейді. Олар негізінен (техникалық ақаулар) жұмыс істемейтіні немесе чатта уақытында жауап беретін немесе қайта қоңырау шалатын адам жоқ па маңызды емес; жауап жоқ-клиент ашуланады, мүмкін кек алу кезінде ол тіпті ештеңеге тапсырыс бермейді. Белгілі бір мағынада, мұндай жағдайларда сайтқа мұндай батырмаларды мүлдем орналастырмағаныңыз жөн.
Бірақ біз аздап алаңдадық. Біз тек бірнеше мысалдарды қарастырдық. Бірақ егер компания өте үлкен болса және өнім деңгейде қамтамасыз етілсе. Мысалы, бұл автоматты қақпа. Кондиционерлер немесе пластикалық терезелер болуы мүмкін. Жоғарыда аталған санаттар бойынша орташа чек 50 000 теңгеден және одан жоғары ауытқиды, және бұл ұсақ-түйек сатып алу емес. Бұл жағдайда не нәрсеге назар аудару керек? Бір нәрсе және мұнда бірқалыпты стучится сана, және бұл бір нәрсе дейді, бұл панорамалық қымбат фотосуреттер, және фирмалық стилі сайт болуы мүмкін көрнекі атрибуттары сайт. Олар оқуға жарамды, бірақ Клиентті сізден бірдеңе алуға сендіру үшін жеткіліксіз болуы мүмкін. Дегенмен, егер сіздің сайтыңызда квадратпен кесілген өнімнің оқылатын және айқын бейнесі, сондай-ақ дұрыс құны, жеткізу шарттары және есептеу әдістері болса, онда сіз әлеуетті сатып алушының 60% — ын есептейсіз. Егер осы өнімнің сауатты техникалық сипаттамасы жасалса (басқа ресурстан жүктелмеген), онда сіз клиентті тарту үшін мүмкін болатын 90% орындадыңыз. Қалған 10% тұтынушы шолуларына, бейне монтажына немесе өнімді орнату және/немесе пайдалану нұсқауларына таратылуы мүмкін.
Әрине, бұл мақала әлі күнге дейін өз сайтының меншігі үшін күрделі бизнеске кіріспе ретінде қызмет етеді және сайттың мазмұны мен оның жарамдылығына қатысты кейбір ойларды ғана ескереді. Соңғы тұтынушы үшін веб-сайт құру саласындағы жағдай сіз үшін біршама айқын болды деп үміттенеміз.